مارینا  جونمارینا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

زندگي قشنگ ما

هفت ماهگی و پیشرفتهای چشمگیر پرنسسم

1392/6/25 0:21
614 بازدید
اشتراک گذاری

                  


سلام مامانی .

سلام عــــــــــــــــــــــمرم .سلام عشـــــــــــــــــقم .سلام عســـــــــــــــلم
این ماه شما هفت ماهه هستی . این عدد هفت برای من خیلی قشنگه چون خیلی پیشرفت های حرکتی داشتی .
خودت از حالت خوابیده بلند می شی می شینی .
فرم چهار دست و پا رفتن رو به خودت می گرفتی که الان 4 روزه یهوو شروع کردی به چهار دست و پا رفتن  . من و بابا خیلی لذت بردیم. در واقع 7 ماه و 10 روزگی
شما داشتی بازی می کردی . من به بابا گفتم مارینا عاشق سوئیچ منه. سوئپ رو گرفتم بهت نشون بدم که بخندی بابا ببینه . یه دفعه دیدیم شما مثل جت شرو ع کردی به تند تند چهار دست و پا رفتن. وای ما داشتیم می مردیم از خوشحالی . بابایی سریعا برات صدقه در اومد. عزیزم. و یرامون باقلوا خرید به عنوان شیرنی چهاردست و پا رفتن شما.
تازگیها هم تلاش می کنی از جایی بگیری و بایستی.......
این ماه چند روزیه که ماشاالله اشتتهات هم خیلی خوب شده برای غذا.........خدا روشکر.
الان دیگه برای اینکه بری بغل کسی دستهات رو باز می کنی.
با هم تو ماشین و خونه آواز می خونیم.

من شروع کردم برات لغتها رو می گم که حروف اولشون یکی است و شما بادقت زیادی گوش می کنی .

خیلی دوست داری دمر بخوابی . البته هبچ وقت تو تخت وول نمی خوردی . ولی از روزی که تصمیم گرفتم اتاقت رو جدا کنم. شروع کردی به دمر شدن . روشکم خوابیدن .و من نگران شدم که نتونی برگردی و خدایی نکردهه چیزی جلوی تنفست رو بگیره . ولی الان میتونی برگردی رو پشت .  البته این مربوط به ماههای قبله ........با این حال فعلا شما تو اتاقت می خوابی و من و بابای تو سالن . آخه فاصله اتاقهامون زیاده از هم. می ترسم صدات رو نشنوم .

وای از خوابیدنت...............این ماه ماهیه که اصلا دلت نمی خواد بخوابی نیدونم چرا ؟؟؟؟// وقتی می ذارم تو تختت خیلی جیغ می زنی و گریه می کنی . میا م نازت می کنم بوست می کنم. ولی همین که می رم باز شرو می کنی گاهی کلافــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه میشم

دوست داری موسیقی گوش کنی موقع خواب . آروم . بیشتر احمد کایا می ذارم برات.

فعلا که خیلی کم غریبی می کنی و بغل همه می ری . نمی دونم این اخلاقت عوض می شه یا واقعا خیلی اجتماعی هستی .

وقتی من و شما خونه ایم و بابایی میاد خیلی خوشحال می شی . کلی ذوق می کنی و دستها تو هی بالاپایین می بری. بابا هم با دیدن این کارت خیلی خوشحال می شه و کلی لذت می بره و می گه دیگه احساس خستگی نمی کنم

عزیزم اولین دندونت هم در 7 ماهگی در اومدددددددد مبارکه عشقـــــــــــــــم
خلاصه اینکه صبح تا شب با عشق تمام بهت رسیدگی می کنم. خیلی دوستت دارم. کلی با هم بازی می کنیم. کلی با هم می خندیم . شدی همه چیزم . البتـــــــــــــــــــــــــــــــــه در کنار بابایی

خدا رو به خاطر داشتن تموم کسای که تو زندگیم برام عزیز هستن شکر می کنم و از خداوند می خوام که به همه عزیزانم سلامتی بده . آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شهرزاد
1 شهریور 92 21:11
مبارکش باشه خانومی خودت رو برای شیطنتهای بیشتر آماده کن و یه کفش آهنی بپوش

ممنون شهرزاد جان .
خاله جون مارینا
24 شهریور 92 22:52
خاله جونی دختر نازنازی
تنها کسی که بهم آرامش میده الان شمایی
وقتی میبینمت اونقدر خوشحال و آروم میشم
خیلی دوستت دارم خاله



خاله جونی من هم تو رو دوس دارم .این مامانی هی منو زور می گه بخواب .....بخور جیغغغغغغغغغ

ساینا مامان آریان نهال نیوشا
23 فروردین 93 14:22
سلام اسم مارینا جوون خیلی قشنگه ببوس