مارینا  جونمارینا جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

زندگي قشنگ ما

معذرت نامه یک مامان پر مشغله.........

1392/3/8 14:35
859 بازدید
اشتراک گذاری




سلام عمر مامان قلب. اینو می نویسم تا ازت عذر خواهی کنم خجالت. چون مدتیه نتونستم وبلاگت رو آپ کنم. راستش نگهداری از شما  و تر و خشک کردنت اوهخیلی وقت می بره . اینقدر سرم شلوغه که نمی تونم به همه کارها برسم . بعد از به دنیا اومدن شما به قدری غرق در نگهداری شما بودم که عملا ارتباطم با دنیا قطع شد آخ. البته اینو بگم که بیشتر مامانها اینجوری می شن و مدتی زمان می بره تا همه چیز به روال عادی برگردهنیشخند .
خلاصه مامانی کم کم داره خودشو پیدا می کنه ........ می رم بیرون عینک. ورزش می کنم از خود راضی. آرایشگاه می رم .مژه به خودم و خونه و بابایی می رسم . البته فعلا به همشون ناقص می رسمنیشخند
خلاصه جونم بگه که نی نی داری خیلی کاره سختیه ...........خیلی زیاددددددددد
می دونی دوس دارم یه زن با روحیه باشم. یه همسر خوب و یه مادر کامل و به همه چیز تمام و کمال برسم. به خودم . بابایی . شما و خونمون ...در عین حال ارتباط و تفریح و مطالعه و .....هم داشته باشم. اینحوری خیلی خوبه ولی من خیلی خستهههههههههههه می شم.


یه مدت هم بود که مودممون خراب شده بود و نت نداشتیم. به هرحال الان  اومدم که  یه کم جبران کنم جیگررررررررره مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جون مارینا
20 خرداد 92 16:28
خاله عشقم عمرم عزیزدلم خیلیییییییییییییییییییییی دوستتت دارم عزززززززززززززززززززیم