مارینا  جونمارینا جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

زندگي قشنگ ما

نظرات (7)

محمدرضا
28 دی 91 23:49
چه نازههههههههه تا حالا نوزاد به این خوشگلی ندیده بودم. هزار هزار ما شا الله
مامان آيلين
29 دی 91 1:26
خدا حفظش كنه ماشالله قدمش خير باشه براتون.
نیلوفر
29 دی 91 14:58
وایییی نسترن جان مبارک باشهههه چقدر این فرشته کوچولو خشکلهه اسمش چیه؟
خاله پرنسس کوچولو
30 دی 91 16:39
الهی فداش شم من عاشق این فینقیل بانو هستم
پریسا
3 بهمن 91 4:18
آخییییییییی..واقعا که نی نیت مثل پرنسسه نسترن جون.تبریک میگن. منم اندازه خاله جونش استرس داشتم،خدارو شکر که به سلامتی به دنیا اومد. ایشالا که زیر سایه مامان و باباش بزرگ شه.


قربونت پریسا جون
فریبا
12 بهمن 91 16:55
سلام. مارینا کوچولو ماشاالله خیلی نازه. ان شاالله زندگیش سرشار از شادی و خوشبختی و زیر سایه پدر و مادرش باشه. خیلی تبریک میگم خدمتتون نسترن جان. قدم نو رسیده مبارک


قربونت فریبا جون . خیلی لطف داری شما
مهنوش مامان شروین
19 بهمن 91 13:44
واااااااای نسترن جون هزار ماشالله به دختر گلت . چقدر کوچولو و خوشکله
از طرف من خیلیییییییییییییی بوسش کن
مواظب خودتون باشید



ممنون مهنوش جونم . لطف داری شما . دوستت دارم