مارینا  جونمارینا جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

زندگي قشنگ ما

لذت اولين حركات پرنسس كوچولو

1391/6/6 18:52
370 بازدید
اشتراک گذاری



٢٥مرداد ٩١ .....چهارشنبه
صبح بعد از خوردن صبحونه رو کاناپه لم داده بودم داشتم با دوستاهی نی نی سایتم چت می کردم . و راجع به اینکه من تکونهای پرنسسم رو حس نمی کردم باهاشون صحبت می کردم نمی تونستم درک کنم  وقتی درون وجودت یه موجود دیگه حرکت میکنه چه احساسی می تونی داشته باشی.....هنوز چند لحظه ای از این گفتگو نگذشته بود که احساس کردم تو دلم داره یه چیزی تکون می خوره و بهش ضربه می زنه.شوکه شده بودم . خیلی حس قشنگی بود و چند بار این کار رو تکرار کرد . بهم گفته بودن اولین احساس تکونهای نی نی مثل حس حرکت حباب می مونه...ولی اولین حرکات پرنسس من خیلی واضح و محکم بود .......چه حس قشنگی بود . مثل اینکه پرنسسم می خواست اظهار وجود کنه کاملا هم رسمی !!!!!!!!...... زود به دوستام گفتم و سریع به همسری اس دادم که اولین تکونهای پرنسسم رو حس کردم. همسری خیلی خوشحال شد .....خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرزوی من
6 شهریور 91 19:12
مامان خانم از همون حرکت اول معلومه میخواد میخشو محکم بکوبه....اصلا شوخی نداره


ممنون عزيزم....فك كنم همينطوره ههههه
آرنیکا
6 شهریور 91 19:23
سلام. امیدوارم نی نیت صحیح و سالم بیاد تو بغلت
یکی از دوستای نی نی سایتی


ممنون دوست خوبم........
مامان زینب
6 شهریور 91 19:33
مبارکه عزیزم. امیدوارم با سلامتی و دل خوش پرنسس نازت رو بغل کنی. اینم برای پرنسس کوچولو که مامانش رو خوشحال کرده.
ناناز
6 شهریور 91 20:10
الهییییییی خیلی با حاله........

تصور اینکه یک فرشته نازنین رو تو وجودت بزرگ کنییییی.....وووووییییییییی

ایشاله که بقیه بارداری ات برایت بهترین خاطره زندگیت باشه


ممنون عزيزم .......لطف داري شما
خاله پرنسس کوچولو
16 شهریور 91 22:05
من که ار همین الان عاشقشم
امیدوارم این پرنسس یه خانومی بشه مث خاله اش
منتظرم زود زود بیاد پیشمون فداش بشم ار همین الان

مرسي خالش . اميدوارم اون هم مثل خالش خانوم دكتر بشه...خوشگل بشه ...خااااااااااااانوم بشه