مارینا  جونمارینا جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

زندگي قشنگ ما

دندونی پرنسسم

1392/8/12 18:09
513 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم . این مطلب رو با تاخیر برات گذاشتم .چون مموری دوربین ویروس داره و عکسهایی که از دندونیت گرفتیم غیب شده تو مموری . من دوباره برات این عکسها رو انداختم ولی وقتی دوربین مشکلش حل شه اونها رو هم می ذارم برات . این بسته بندی و تزیین دندونی کار مامی گرافیستته دخترمممممم

این طرح کلی هست . با اسمه خودت


یه بسته طراحی کردم که ظرف دندونی داخل اون قرار می گرفت



روش به زبان ترکیه ای نوشتم دندون مارینا در اومد ..وتاریخ زدم زیرش.
این عکس خوشگلت رو هم زده بودم روش . البته فقط برای بعضیها عکستو دادم گلم .








و این هم دندونی خوشمزه که با خاله نینا و منیر جون درستیدیم . دست هر دوشون درد نکنه .
روی دندنی رو با کلی پیاز سرخ شده و مغز بادوم و گردو و پسته و بادوم هنندی و کشمش تزیین کردیم
همه خیلی پسندیده بودن هم طعمشو و هم دیزاینشو








 من و بابایی دوس داریم بهترینها رو برات انجام بدیم . خیلی دوستت داریم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله جون مارینا
12 آبان 92 22:11
جوجوی خاله عشق خاله فدات بشم فندق فدای دندونات هم بشم خالوشم عزیز دلم خیلی دوستت دارم
نیهال
13 آبان 92 10:03
تبریک لررررررررر جانیم
الله انالی بابالی بویودسون


ساقول جانیم .......
الی مامان آدرینا
13 آبان 92 13:24
آفرین به دوست با سلیقه ام و خوش به حال مارینا جونی!

ممنون عزیزممممممممم

زهره
14 آبان 92 9:53
سلام گلم عزیزم مبارکه دندون جیگر خاله ...رفت قاطی کباب خورا... خیلی با سلیقه ای و خیلی قشنگ شده...
meri1390
6 آذر 92 1:04
مامان مارينا جون هم وبلاگت قشنگه و هم كارايي كه بزا سن ها و اتفاقاي مارينا كوچولو انجام دادي. خيلي خوشم اومد. خييييلي لايككككه دخمليه گلتو ببوس. ان شا ا ... ١٢٠ ساله بشه
آقا جون مارینا
14 آذر 92 21:46
سفارش بابا بزرگ: برای دختر خوشگلم امیدوارم بهترین انسان باشی و به دانشگاه بروی و درست را ادامه بدهی و یک دکتر انسان باش و به کشور خودت خدمت کنی من این را به شما سفارش میکنم در سن 78 سالگی این را به شما میگویم و از شما تشکر میکنم دختر ناز من چشم بابابزرگ مهربونم . قول می دم که یه انسان مفید باشم و کارهای مهمی برای همه انسانها انجام بدم . به همه کمک کنم که خوب زندگی کنن . من هم از شما ممنونم بابایی.
مینا. مامان رسا
15 آذر 92 14:16
مارینا خوشگله ،از همین الان باید افتخار کنی به مامانی که انقدر به فکر تو هستش ،و برا هر مناسبت تو با حوصله وقت میذاره. اللاه مامان بالانی حفظ ائله سین
مامان آیهان
18 آذر 92 23:08
دندونت مبارک مارینا جونم
مریم بانو
27 دی 92 0:06
دندونت مبارک خانوم کوچولوی ناز چقدر این جعبه که درست کردی براش قشنگه میشه بگی به درد چه کاری میخوری کلا کادو دادیش به دیگران یا چی ؟؟؟ یک مامان کنجکاو عزیزم این جعبه یه حالت کاور داشت . یعنی ظرف دندونی داخل این جعبه قرار گرفته بود . و روش رو با شکلات و پاپیون و ... تزیین کرده بودم