مارینا  جونمارینا جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

زندگي قشنگ ما

اتاق پرنسسم

1391/10/2 18:38
2,102 بازدید
اشتراک گذاری





امروز 19 آذر هست . و تقريبا 1 ماه مونده كوچولوي دوست داشتني ما به دنيا بياد . امروز يه مهموني عصرونه ترتيب داديم تا اتاق پرنسسم رو يه اتفاق مادر بزرگها و خاله و زن دايي و دو تا از عمه ها و چند تا مهمون ديگه بچينيم  . روز خوبي بود و اتاق كوچولومون آماده شد . انشاالله كه به سلامتي از اين اتاق استفاده كني عزيزم........بوس


































بقيه عكسها
 رو هم بعدا مي ذارم .......به زودي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله پرنسس کوچولو
29 آذر 91 16:42
سلام الهی من فداش شم یه روز میریم جهیزیه اش رو میچینیم ایشاالله البته بعد از اینکه خانم دکتر شدهااااااااااا
نیلوفر
1 دی 91 11:16
وایییییی نسترن جان خیلی خشکل و باسلیقه این اتاق دیزاین شده اوخییییییییییی فقط یه نی نی خانم خشکل و تپل مپل کم داره که دو هفته دیگه به سلامتی میاد فکر کنم برای یه مدت کوتاه کف اتاق نی نیه نازتو باید موکت کنی وقتی نی نی تاتی تاتیشو شروع کرد
خاله پرنسس کوچولو
5 دی 91 11:31
آجی این وبلاگمه برا نی نیت هم مطلب گذاشتم تو وبلاگم
مامان دوقلوهاا
5 دی 91 19:14
سلام عزیزم با اجازه من شما رو لینک میکنم.
من و پنخاه درصد خودم
9 دی 91 21:04
عزیزم ..چقدر با سلیقه مبارکش باشه ان شالا به سلامتی لینکتون می کنم..اسم نی نی ؟؟؟


ممنون خانومي . به اميد خدا مارينا مي ذاريم اسمش رو


من و پنخاه درصد خودم
10 دی 91 20:16
بسیار قشنگ.......مبارکش باشه.
nazi
11 دی 91 11:26
mashallah azizammmm otaghesh kheyliiiiiiiiiiiiiiii ghashange.. man kheyliiiiiiiiii kheyli montazere ninie shoma hastam..enshallah be salamati be donya miaad..harvaght be in donya biaad az tarafe manam roosho beboosid lotfan..iva begoo ke in boos az tarafe khalejoone hendi e


fadaye khaleye hendiye mahesh beram man . shoma barash doa kon . kheyli doostet daran
پوپک
12 دی 91 12:59
خیلی خوشگل و شیکن از سیلقه ات خیلی خوشم اومد ایشالله که پرنسست بسلامتی استفاده شون کنه زیر سایه پدر و مادر



ممنون پوپك جونم ............بوسسسسسسسس
مامان علی مرتضی
13 دی 91 14:19
سلام دوست عزیز انشالله ب سلامتی زایمان کنید اتاق دخترتون هم خیلی قشنگ شده ،مطلبتون رو توی نی نی سایت خوندم اصلا نگران نباشید دخترتون سالم ب دنیا میاد همه ی کسایی ک بچه اولشون رو ب دنیا میارن قبلش همچین حسو دارن من ک فکر میکردم مگه میشه من مامان شم مگه میشه ی موجود کوچولومال خودم بشه وخداروشکر شد وپسر ک توی هفته ی 35 ب دنیا اومد در کمال ناباوری صحیحو سالم بود ونیاز ب شیشه نداشت ومطمئن باشید نی نی شما هم سالمه،پس بیخودی توی دلتون نگرانش نکنید بزارید این روزای آخری توی دلتون خوش باشه تا بیاد کنارتون خوشتر هم میشه قربونتون برم مواظب خودتون باشید



مرسي دوست خوبم ممنون

nazi
18 دی 91 10:16
nasi jaan...man hamishe doago hastam azizam kehyli dooset daram golam


lili
1 بهمن 91 22:37
eyne filma.che ghashange
مهسان
4 بهمن 91 20:54
طراح آوردین؟خیلی نازه اتاقش


نه عزیزم خودم طراحیشو کردم . ممنون از لطفت
مهسان
4 بهمن 91 20:56
هزینه سیسمونی چقدر شد؟


دقیقا نمی دونم .......باید حساب کنم
الهه
4 بهمن 92 5:05
خیلی خیلی اتاقش زیباست. خوش سلیقه اید. شاد و سلامت باشید همگی.