مارینا  جونمارینا جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

زندگي قشنگ ما

بيبي بنتون من ..............

1391/7/8 12:29
2,804 بازدید
اشتراک گذاری











 














سلام دختر ناز نازي من . بنتون بيبي من ..........مي دوني چرا برات اين اسموگذاشتم ؟ آخه تقريبا همه لباسهاتو از اين مارك گرفتيم. اين ماركيه كه من خيلي دوست دارم. مي دونم كه تو هم از طرفدارهاي اين مارك مي شي......اين هم چند تا از لباسهايي كه برات از بنتون گرفتيم البته همشون رو نگذاشتم وبلاگت . اميدوارم به سلامتي و شادي از همشون استفاده كني .

 





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
1 مهر 91 0:28
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم .
مامان گلی
26 مهر 91 22:27
ایشالاه دخمل نازت سالم بدنیا بیاد. منم به تازگی یه وب نوشتم.خوشحال میشم بیای
nazi
11 دی 91 11:31
salaam azizam..mishe adrese khooneto be man bedi? manam mikham vase dokhmalet lebase hendi beferestam



rast migi nazi ? vay mamnoon . man razi be zahmat shoma nistam. ba in ke kheyli baram jalebe dokhtaram lebas hendi dashte bashe
nazi
18 دی 91 10:14
salaam nasi jaan